Seguidores e seguidoras

domingo, 17 de junio de 2012

A practicar... se ha dicho!!

 Hace poco he vendido el tele de la reflex (que me perdonen Álvaro, Fran y compañía, pero no acabé de adaptarme a la falta de estabilizador). Así que, por ahora, voy a tener que apañarme con la bridge.

 Pero mis resultados con la Fuji tampoco me acaban de convencer, sobre todo después de la sesión fotográfica que realicé a muy corta distancia con el Zorro del otro día (pincha), cuyo resultado no me agradó demasiado. Dando por sentado que la culpa no es de la herramienta sino del operario, he decidido utilizar otras armas. Finalmente, después de oir los consejos de los veteranos durante meses, he decidido pasarme al formato RAW (RAF, como lo denomina Fuji).

 Porque es una pena que haya tanta información que se pierda durante la compresión a JPG. Y viendo el resultado final de mis fotos, considero muy necesario aprovechar todos los bites disponibles.
  Esta mañana he comenzado a practicar con mis primeras tomas en RAW, un formato que permite retocar mucho mejor por medio del photoshop (aunque nunca serán comparables con las fotos reflex). Os presento mi primer experimento:

                               Lavandera boyera (Motacilla flava) en A Frouxeira

   A ver si poco a poco puedo ir ofreciendo un poquillo más de calidad fotográfica a mis sufridos lectores (espero que por lo menos el texto les resulte entretenido)

4 comentarios:

  1. Eu tamén teño unha bridge, Panasonic e unha reflex, unha Nikon e fai xa algun tempo que uso o formato RAW nas duas.
    Ainda así non hai cor dunha á outra, gaña a Nikon use o cs3 ou gimp co ufraw.
    O que pasa que a panasonic e moito máis versatil co seu 12x que a nikon.
    Se tiveramos que voltar ao analoxico...
    O máis importante dunha camara son os 15 cm que hai detras do visor.
    Saudos Xabi.
    Carlos.

    ResponderEliminar
  2. Non, se a calidade reflex non está en discusión, Carlos. O que pasa é que hai un pequeno detalle: a miña Fuji ten 30x, equivalente a un 720mm!! ¿Facemos cálculos do que vale ese focal en réflex?
    Unha aperta.
    PD: mañá vou instalar o CS4. A ver cómo me vai...que eu son medio zoquete nestas cousas.

    ResponderEliminar
  3. Ola Xabi

    Agora que sacas o tema do formato RAW, e o retoque con Photoshop
    Nunha ocasión fixéchesme un comentario no meu blog sobre as miñas fotos, e contesteiche os pasos que eu daba, primeiro co RAW e logo con PS5 ata a definitiva.

    Víchelo?

    Jose

    ResponderEliminar
  4. Vin, José, vin. E perdoa polo despiste!! Dame moita rabia non contestar os correos da xente.

    Xa te escribo ao privado.

    Un abrazo.

    ResponderEliminar

Para comentar es necesario identificarse con nombre y apellidos